Dagen Torsdag

I tisdags när jag lämnade jobbet såg jag fram emot 2 dagar ledighet där det skulle jagas ikapp med ALLT som ligger efter. Hade inget planerat just då men allt eftersom så föll alla "göra bitar" på plats. Ägnat mig åt Mära och sett till att hon fått motion/rastning, krånglat med support på bredbandsbolaget, bokat tvätttid (idag), lunchat/fika hos Madde, helkväll hos Linda, lunch med Sophie.

Igår var det helkväll hos Linda & Sigge. Vi lagade langos, delade på en flaska vin och surrade hela kvällen och halva natten. Lilla Sigge han somnade efter idol och sov sedan HELA natten! Så han märkte nog inte av att vi lagade langos, drack vin och surrade skit fram till 2 på natten. Vi hade en MYCKET trevlig och mysig kväll:-)Efter frukost imorse så packade jag ihop och begav mig hem för att ta i tu med mitt hem och tvättstuga. Sophie har varit här på lunch dock inget märkvärdigt men lika trevligt ändå. Hann åtminstone sno ihop en sockerkaka:-)

Nu återstår ungefär halva tvättmängden och klockan 15 ska jag befinna mig i stallet för att rida. Idag blir det inte som i vanliga fall att jag rider ensammen utan jag ska få sällskap av nya gästen i stallet. Ska visa runt lite ridvägar! Jag skulle behöva någon som var kvar här hemma och fortsatte tvätta åt mig!! Någon frivillig??

Skulle vara skönt om tvätten var klar när jag kommer hem så jag kan ta med mig Linda & Sigge och åka på ljusparty ikväll 18.30. Skulle behöva lite nya härliga höstdofter här hemma!

Ska skynda mig hänga tvätt igen nu och ladda en ny maskin sedan blir det stallet!!

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback