Stolt!

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag hör på E att en match gått bra! Igår var en sådan dag, när han ringer och är NÖJD! Det var nästan så att jag blev ledsen över att ha missat matchen och inte kunnat skådat den med egna ögon.
Istället får jag höra hans version och kolla vad som skrivs på
vasbyhockey.se


Det är i alla fall min kille, min hockeyspelare och min hjälte som jag blir varm i hjärtat över och känner en stolthet som förmodligen bara en stolt och kär flickvän kan göra:-)



" Vidare kan man ju inte säga annat än att det är en fin förmån att få skåda när smurfarna Örnberg, Korduner och Janmark sätter fart och skapar sig ytor. De kan nog göra fler försvar än Järfällas yra i mossen."

" Eric Örnberg var även han på fin fint humör och stod aldrig still utan bytte åkriktningar åt både höger och vänster som nästan bara han kan."

Kommentarer
Postat av: HYDDE E- FAR

gött

2009-10-15 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback