Snabbis

Även om kommentarerna är få och man ibland funderar på om någon över huvud taget är inne på min sida och läser här i min blogg så visar statistiken klart och tydligt att det faktiskt är människor inne och läser. En av dem som går in här på min blogg är min älskade lilla farmor! Hon surfar in här i min blogg dagligen och har full koll på mitt liv och allt annat som händer i min närvaro. Eftersom det är ca.100 mil mellan oss så känns det otroligt bra att kunna ha den "kontakten" dagligen utan behöva sitta i telefon.

Nu ikväll ringde hon och det första hon sa var: "Hej! Mår du bra? Allt som det ska?". Har inte uppdaterat under veckan och hon började bli orolig. Så för om inte till någon annans skull så uppdaterar jag för min och farmors skull.

Veckan som gått hemma i Sundsvall har gått otroligt fort och jag har hunnit med knappt hälften av vad som var tänkt. Dagarna och nätterna har sett ungefär så här: JOBBA!! Är totalt OFF och ser verkligen fram emot en ledig fredag imorgon. Direkt efter jobbet ikväll så kastade jag mig på flyget ner till Bromma. Så min plats är nu alltså Klippgatan 24 hela helgen lång tillsammans med darling. Det är MYS, fotboll, dop och hockey som står på schemat denna helg.

Nu väntar deffinitivt sängen och min älskade E på mig (om han inte hunnit somna redan). Ska skynda mig dit nu så jag hinner kramas lite med honom. Stackarn ska upp och jobba ännu en dag tidigt imorgonbitti.


Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag läser din blogg varje dag. På detta sätt vet jag också vad Eric gör. Jättebra tycker jag.

Recepten delar jag ut till mina arbetskamrater.

Ha det bra!

2009-10-09 @ 08:19:24
Postat av: Emmelie

Svärmor Annelie! Det är bra att du håller koll på oss tycker jag!:-) Hoppas vi ses snart! Vi längtar efter er!:-) Kram!

2009-10-09 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback