GRATTIS ÄLSKLING!

En stor och mycket tung sten lämnade idag mitt hjärta. Efter dagen som varit så känns det mycket lättare att andas! Klockan 08.00 befann jag mig på Stockholms Universtitet för att skriva högskoleprov. När klockan slog 16.10 var jag nog den lyckligaste människan på jorden. ÄNTLIGEN!! Oavsett hur det gått så känns det BRA och det är det absolut viktigaste! Allt annat struntar jag faktiskt i:-)

En annan VIKTIG händelse idag är att min prins fyller år idag! Ett steg närmare 30 och det är minst sagt värt att fira:-) Med fika, rosor och presenter på sängen imorse drog vi tillsammans igång denna födelsedag. Jag har under dagen haft dåligt samvete över att jag varit borta hela dagen på min prins födelsedag. Tyvärr inget jag kunde styra, men det kändes inte alls skoj. Som tur var så kom E:s mamma med tåget i eftermiddag. Så kvällen har varit minst sagt trevlig! En GRYM kväll har vi haft tillsammans! Middag på "Ruby" i Gamla stan, med fantastisk mat!

Efter denna dag så känns plötsligt livet en aning lättare!!


Till sist......

GRATTIS ÄSLKLING PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback