Barkaby

Efter att E kommit hem från träningen så fick jag min vilja igenom. Det blev en tur till Barkaby! Ett besök inne på Ikea och behöver jag säga att vi INTE direkt var ensamma där idag. E hade panik och jag kände stressen komma krypandes genom kroppen. Vi kollade inget onödigt utan handlade det vi behövde. Det var en mycket lättad E som tillsut kom ut från ikea. Jag var snäll och lät mig bjuda honom på lunch och han fick välja ställe. Han valde max och drive in. Det säger en hel del om att det var mycket folk både inne och ute:-)

Gjorde en repa runt alla outletter med. E i hopp om att finna en kostym. Blev ingen kostym utan en träningsväska från nike. Så äntligen på väg hem för att ladda ner hockeyn och bänka oss i soffan! Idén om att köpa tapeter och tapetsera kläcks och vi svänger in på beckers för att kika. Det är snabba vändningar här och vi behövde inte fundera speciellt länge. Hittade en tapet och nu är E i full gång med att tapetsera fondvägg här hemma. Han är så duktig min alldeles egna handyman:-)

Vi får se hur resultatet blir när allt är klart!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback