Vad händer nu då tro??

Jaha, då har jag avverkat dagens "grej" stallet! Ätit lunch, kollat runt på alla bloggar, tittar ut genom fönstret och kan konstatera att det fortfarande regnar ute. Det är riktigt skit väder och jag får absolut ingen lust till att gå ut och hitta på något. Kanske skulle ta tag i ett försök till bullbak? Kanske skulle ta tag i disken som sakta men säkert förökar sig där ute i diskhon? Kanske jag ska ligga kvar här under filten resten av denna dag?

Luften gick helt och hållet ur mig och jag stannar nog här under filten en stund till. Känner mig lite stressad av att inte ha något inplanerat eller vara sysselsatt. Kommer nog att klättra på väggarna innan denna dag är slut. Om det inte sker något drastiskt roligt. Det är det här som är tråkigt med att vara ledig en vanlig dag då alla människor jobbar.


Jag har i alla fall gjort en BRA sak idag! Lämnat in min deklaration som vanligt i sista sekunden tillsammans med ett antal andra människor. Tur det finns fler än jag som skjuter på allt in i sista sekund.

Nu ska jag klura vidare här under filten och höra dropparna som smattrar på rutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback