"Måsten"

Min eftermiddag är en "måste" eftermiddag, än så länge skjuter jag alla ting framför mig... Sitter för tillfället med en kopp kaffe i näven, knaprar på en ballerina kaka och läser bloggar.

Tvättmaskinen går varm där nere redan och kommer göra det resten av denna dag. Uppe här skall det betalas räkningar, sortera  glas/pant samt åka iväg med det, dammtorkas, dammsugas, torka golv, skura toalett och planen är att byta gardiner med. Utöver det tänkte jag ha lite "egen vård" där naglar ska fixas och ögonbryn plockas.

För tillfället segar jag på med ALLT annat än det jag måste göra. Är grymt sugen på en prommis runt Sidsjön också. Men jag funderar på om jag blåser bort helt och hållet om jag ger mig ut nu? Det är stormvarning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback