HÄRLIGT!!

Har legat i från de att jag lämnade jobbet i em tills nu när jag slog mig ner här. Åkte raka vägen från jobbet till biltvätten och sedan hem för att starta dagens " projekt " städning. Tvättstugan har också gått varm under eftermiddagen. Jag har skurat i princip hela lägenheten. Tog även fram klorinflaskan idag, svinto och skurtrasa. Det har gnotts och skurats. Den vanliga veckostädningen överdrevs idag och ibland behövs det!

Skulle ge mig ut och powerwalka efter middagen. Ploppar i lurarna i öronen och ger mig iväg mot sjön. Lite hängande regn i luften men ack så friskt det var!! Hann gå upp till sjön och komma runt halva sjön. Gick där och filosoferade och mötte mängder av människor. Idag tror jag att det var " joggarnas " dag. Alla runt sjön joggade och alla med helt olika stilar och jag funderade lite över hur det ser ut när jag själv kommer joggandes där runt i spåret. Blev lite faccinerad över att det finns så många människor som springer runt denna sjö och att alla har så olika stilar. Hur som helst oavsett hur man ser ut eller vilken stil man har så vill jag ge alla motionärer en eloge! Speciellt i hellregnet som kom nu under kvällen. Efter halva varvet så öppnade sig himmlen. Det blev en blöt men grymt skön walk i kväll!

Nu har jag diskat undan. Det är rent och fräscht! Bara tvätten som hänger kvar på torken. Nu blir det inte mer än så här idag förutom soffhäng framför hockeyn och Stockholm Arlanda.



Imorgon är det en bra dag!!! Det är fredag, sista arbetsdagen för veckan, helg som väntar och E som kommer :-)


Kommentarer
Postat av: Eric

Älskar dej Hjärtat! :)

2009-05-07 @ 22:17:44
Postat av: Eric

Älskar dej Hjärtat!

2009-05-07 @ 22:21:23
Postat av: Carro

Jäklar va du är flitig! Sportar, städar å har dej. Imponerad! Tittade efter dej på jobbet när jag flög till Sthlm i Onsdagskväll,men jag såg bara Maria i kontrollen. Å så han den äldre karln ;) Ha en trevlig helg och mys på riktigt! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback