Liseberg!!

Vi har det alldeles prima bra här i stora staden Göteborg! Igår kväll blev det middag ute tillsammans med Markl och hans flickvänn Amanda på en mysig restaurang vid namn "Vin och tapas". Idag skulle vi ha varit uppe med tuppen om det gått enligt planerna och jag ställt klockan ordentligt! Vi tog sovmorgon och gjorde sedan stan. Gick rätt så tungt för oss på den fronten. Allt som allt gick vi plus med ett par skor till mig och det var mest bara för att jag hade skoskav.

Dagens stora "grej" blev dock ändå Liseberg. Jag tröttnar ALDRIG på detta ställe! Jag blir som ett litet barn som åker karusell för första gången. Jag verkligen njuter och älskar att testa alla möjliga åkattraktioner:-) Härjade runt som galningar bland alla åk, drack rosé mitt på dagen, körde 5-kamp och gick loss på några lotterier. Jag ville verkligen vinna något....och till slut så! :-)

Nu ikväll blev det middag runt hörnet här på vårat hotell på ännu ett fint ställe vid namn " Bliss ". Kvällen blev en liten repris från igår med samma trevliga sällskap och samma servitris!:-) Imorgon packar vi oss vidare... Målet kommer att bli Skåne, Tollarp innan dagen är slut. Två av oss i sällskapet vill till Båstad och två av oss vill till Ullared. Kanse man kan räkna ut vilka två som vill till Ullared och vilka som får sin vilja igenom!? Haha! Ullared, Here we come!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback