Onsdag

Jag tror att jag "funnit" min nya favoritträning till morgonen. Har kommit på att spinning är sjukt roligt, om nu träning kan vara roligt? För tillfället är det KUL med spinning. Att träna på morgonen, det första man gör efter att ha klivit ur sängen är bara det ett ENORMT pepp! Så en kombination med spinning och morgonträning tycker jag är en perfekt start på en dag.


Nu kallar snart jobbet men innan det skulle min bil behöva få sig en omgång i en biltvätt. Det är hemskt vad skitig den är nu. Naturligtvis påverkar vädret detta, så min undran är när kommer snön? Jag är less på detta regn nu. Har ett litet problem att ta itu med idag också. Min resa ner till Stockholm imorgon ser sådär ut. De plan som jag brukar åka med går inte imorgonkväll som vanligt. Jag jobbar till klockan 19 och efter det vill jag åka ner med detsamma. Ska ta och hitta en annan lösning på detta under dagen. Jag längtar ner och vill göra helg NU!! Får trösta med att det bara är idag och imorgon kvar nu:-)


Nu blir det torkning av hår och iväg till jobbet för ännu en dag.
Ha en härlig onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback