I den här takten går det undan!

Jag vill egentligen skriva och berätta hur bra jag trivs med tillvaron för tillfället. Men jag hinner inte det nu, ska skynda iväg igen. Men att jag ÄLSKAR dessa dagar när det är planering och tidsschema som gäller från 03.50 på morgonen till runt 19 snåret ikväll. Me like!!

Jobbat förmiddagspass på jobbet, ridit på en busig "Mära" ute i kylan (-9), blivit bjuden på tacomiddag hos Linda & Staffan och nu bär det iväg för en timmes body pump. Kommer antagligen däcka ovaggat ikväll.

Kanske hinner med en uppdatering ikväll. Men nu håller vi tummarna för E och hans Väsby ikväll! Dem spelar borta mot....Hmm? Kommer faktiskt inte ihåg nu... Men tummarna håller vi för att det blir tre pinnar och en glad E:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback