Trötter

Idag har jag sovit till strax efter klockan 12:00! Jag kan inte minnas sedan jag sov ut så länge.... Det var grymt skönt och säkert mycket välbehövligt! Känner mig enormt mycket piggare och gladare idag:-)

Stackars E hoppade nog upp redan runt 8 imorse för att åka iväg på träningsläger med laget. Jag uppfattade att han åkte och att det spöregnade ute. Har myst på här hemma och tagit en sväng ner till Solna centrum. Shoppade en ny body butter från body shop samt en mysig stickad hösttröja på mq.

Nu inväntar jag E som borde vara på väg hem efter en hel dags ishockey träning. Tror att det lutar åt tapas middag ute ikväll.

Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att du är på plats och att ni är tillsammans igen efter en hård vecka! Men visst har Solna ett helt ok utbud av shopping?? Hängde där en del när jag bodde i storstan eftersom en av mina barndomsvänner bodde där. Å som sagt, jag gick sällan tomhänt därifrån ;)Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback