Onsdag

Äntligen Onsdag! Halva veckan är avklarad med bravur! Näst sista arbetsdagen idag och behöver jag skriva att det känns fantastiskt!? Dessutom är det en rolig dag på jobbet idag. Två charterresor skall avgå från Midlanda ikväll. En till Rhodos och en till Turkiet. Visst, man blir sugen att åka. Det blir jag varje vecka! Ständigt sugen att åka till sol och värme. Men sådana här dagar uppskattar jag mitt jobb. Att få arbeta med glada människor som ska iväg på en veckas solig semester! :-)


Sitter ute på Alnö nu med "Bullen" som sällskap. Väntar på att klockan ska ticka och jag får åka till jobbet. Mamma bjöd på sallad till lunch idag och jag fick min tredje och sista spruta. Så nu är man långtidsskyddad med twinrix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback