Måndag

Jaha, så var vi här igen då! Måndagmorgon och en ny arbetsvecka framför oss. Jag har varit uppe här ett tag, duschat, ätit frukost och plockat ihop lite. Tanken slog mig att jag inte behöver släpa med mig allt hem. Jag ska tillbaka hit så fort min arbetsvecka är slut. Till helgen väntar diverse trevligheter så några klädesplagg kan lika gärna vara kvar. Det är ett jäkla släpandes på grejor fram och tillbaka.

Jag har ca.4 timmars bilkörning nu framför mig upp till Sundsvall. Jag brukar normalt sett ta flyget, men under sommaren har det blivit bil och bil får det bli en helg till. Sedan tror jag det åter bli flyg igen. Går ju snabbt som tusan :-) Jag och E har bytlånat bil och jag har tur för han föreslog att vi bytte även denna vecka. Ingen blev gladare än jag! :-) C30 är något bättre och roligare att köra långsträckor med än vad min bil är. Och allt är ju roligt när det är nytt! Så jag ser nästan fram emot 4 timmars bilkörning, haha!

Ser ut som veckan kommer bli fullspäckad hemma, igen! Börjar med jobb redan idag så fort jag kommer hem och följande dagar ser ut så här: tis 15-24, ons 15-24, tors 15-24. Har tagit på mig ridning av Mära tis och ons. Har en spruta som ska hämtas ut och tas så fort som möjligt. Är redan 2 veckor sen med den, Oooops! Jag skulle även behöva hinna med att träffas, fikas och uppdaters lite. Hur som helst hoppas jag att veckan går undan så det snabbt blir helg igen och nästa gång det är helg då är det september. September månad är för mig ett starkt tecken på höst!


Nu ska sätta fart här så jag kommer iväg...
Ha en bra vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback