Idag är en ledig dag

Inget jobb, inget stallbesök och inte ett "måste" att behöva upp och springa denna morgon. Skönt är nog det rätta ordet för vad jag känner idag. Jag har fått sovit ut, vaknat och sedan somnat om igen. Legat i sängen med datorn och haft nyhetsmorgon på tv:n på. Klev upp exakt precis när jag kände för det. Nu har jag ordnat lite frukost till mig själv och förflyttat mig till soffan framför tv:n. E är iväg sedan några timmar tillbaka och viker kartonger eller något sådant tillsammans med hockeylaget. Ska tydligen ge bra klirr i kassan åt Väsby hockey. Tror dem beräknar hålla på med kartongvikande till kl.13 eller något sådant. Så nu sitter jag och klurar på om jag kanske ska fixa någon smarrig lunch tills han kommer hem? Våfflor kanske eller tunnpankaka? Enkelt och barnsligt smarrigt!

Tror det bli våfflor faktiskt. Så närmast blir det en sväng till Solna centrum och ica för lite handling.


Ha en härlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback