Rivstart

Rivstart på denna vecka kan man minst kalla min måndag eller inte. Det beror på hur man ser på det hela med att vara inställd på att flyga hem kl.7.55 men istället få åka taxi, tåg i 4 timmar, taxi igen och slutligen på plats kl.14.45 på det ställe man förväntades vara strax efter 9 imorse. SUCK!!

Jag jobbar inom flygbranchen och är mycket väl medveten om att det kan uppstå förseningar, teknik m.m. Trots min medvetenhet så sabbade detta min dag. Blev nästan 3 timmar sen till jobbet. Kastades direkt in i jobbet och sedan arbeta fullt ös till kl.20 ikväll. Äntligen hemma i lägenheten nu. Väskan skiter jag i för tillfället. Den får vänta till en bättre dag. Nu är det en kopp te och sängen som gäller. Ny arbetsdag imorgon med start kl.05.00!!


Psssst. Fick ett bra och glädjande besked när jag kom hem ikväll;-)


NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback