Nattuggla

Ramlade aldeles nyss in innanför dörren här hemma. Härmed förklaras min arbetshelg avslutad! Tack och bock för denna helg och välkommen åter om 3 veckor igen:) Nu har jag en dags ledighet som väntar. Skönt!

Man kan ju undra varför man över huvudtaget sätter sig ner och startar datorn när man kommer hem mitt i natten efter en helgs arbete istället för att stupa i säng!? Jag är uppe i varv, hade kunna stannat kvar med grabbarna och jobba några timmar till. Jag gillar nattarbete! Hade egentligen tänkt mig en stund i soffan under filten och fortsätta där jag avslutade igår. Nämligen "Sex and the city" boxen. Tänkte jag kunde se några avsnitt även denna kväll. Hade inte alls tänkt starta datorn och deffenitivt inte blogga! Vet att det finns några få stackars själar som läser denna blogg, men det är dåligt med kommentarer så det här med blogg är egentligen inte så spännande. Det är mer för min egen skull jag skriver. Strunt samma om det. Hade inte tänkt blogga i natt. Tänkte kika "sex and the city"!

Startar tv:n och hör ljudet strömma, men vad händer sedan? Jo, inget mer alls!! Rutan är svart som natten = ingen bild! Igårkväll fungerade det utmärkt. Min tv har aldrig krånglat! Jag testade med att byta kanal, stänga av och på. Helt utan resultat! Så nu sitter jag här...
Utan tv, inget "Sex and the city". Slagit på radion istället och lyssnar på alla gamla godingar som spelas på radio guld mitt i natten. Tänk att radio guld är så sjukt bra! Me Like:) Har faktiskt riktigt mysigt här nu, tänt massa ljus, krypit ner under filten i soffan och lyssnar på guld! Nästan så tårarna rinner på mig, det riktigt bränner bakom ögonlocken!

Tänk att jag hade problem igårkväll med tv:n också. Eller inte tv:n utan dvd:n. Då var det texten som inte ville fungerar. Fick lov att kika utan text. Blev så mycket jobbigare då. Så nu tv:n denna kväll. Borde kanske få ett utbrott och börja gråta. Men jag orkar inte nu! Stänger bara av skiten och struntar i det helt. Kan ju hoppas att den fungerar imorgon. Annars blir det jobbigt. Nu orkar jag inte bry mig!! För nu gråter jag mer bara av alla vackra låtar som spelas. Orkar inte mer nu... Godnatt!

 

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback