Mysfredag!!

Japp, det är precis vad det är idag! Sista arbetsdagen för dem flesta innan helg och ledighet väntar. Men för min del så har min helg redan börjat. Har ledig dag idag precis hela dagen:)

Starten på denna helg hade inte kunnat börja bättre än vad den gjorde. Startade med rejäl sovmorgon fram till hör och häpna kl.11.00!! Klev upp och röjde hemma. Dammsög, torka golv, skura toa och diska mm. När det kändes rent och fint hemma åkte jag och hämtade kusin Linda på skolan. Vi har nu hunnit med en sväng på Ica Maxi bland alla barnfamiljer och deras jätte kundvagnar. Så nu är även kylskåpet laddat och frysen välfyld i även detta hem. Restrerande tid av denna lediga fredag ska ägnas åt MYS! Linda ska sova över hos sin stora kusin och vad passar inte bättre än att ha riktigt mysfredag i form av tacos och filmkväll!!:)


På återseende!



 

Jag & Linda på hotellet i Fuerteventura -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback