SOS Gute!

Mitt nya favorit program heter numera SOS Gute. Otroligt spännande och lärorikt! Gillar sådana program, älskar t.ex. "sjukhuset". Jag hoppade alltså över body pump passet ikväll. Tog mitt lilla förnuft till fånga för stunden. Stannade hemma, vilade, lagade middag, ordnade matlåda, laddade med en stoor kopp te med med massor av honung i och bänkade mig under filten i soffan för att spana på detta spännande program.

Lägger in bilder från vår räddningsövning som vi hade tillsammans med räddningshelikoptern i lördags...

 
   

Kommentarer
Postat av: Carro

´Jag håller fullständigt med! Älskar att se sånna här typer av program, det ligger liksom nära hjärtat =) Jag vill oxå prova räddningshelikopter, spännande! Ha en skön helg!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback