Bort med sommar och in med vinter!

Äntligen har jag tagit tag i saken! Har skjutit detta moment framför mig nu under flera veckors tid. Nu idag är det dax. Alla sommarkläder ska packas ner och bäras ner i förrådet. Vinterkläder ska packas upp och hängas upp. Dessutom ska det rensas, sorteras och kastas! Nu får det vara nog. Allt som jag inte andvänt på över ett år, kommer jag nog inte använda igen!? Nej, jag tror inte det så allt sådant ska nu väck. Det ska bli en gudomlig ordning i mina garderober! Jag har startat med byrån, översta lådan. Har haft en liten frukostpaus.

Hinner jag efter rensing av kläder så ska jag ta tag i avlopp med, rensas och göras rent. Tror det kommmer kännas skönt när det är gjort. De två jobbiga, tråkiga sakerna jag vet är avklarade. Dammtorka, dammsuga  och torka golv ska även göras. Kanske bäst och sätta fart istället för att sitta här.

Jag ska på hockey ikväll och se Timrå - Brynäs!! Först ska vi äta middag på O´learrys. Jag, mamma, pappa, Jonas, Ulrika och farmor är det som ska gå! Ska bli skoj:-)



Nu ska jag fortsätta...... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback