Listan från 2007

vandrar vidare och nu är denna tagen från carro:s blogg.
(dock med mina svar från året som gått)


1.Gjorde du nåt i år som du aldrig tidigare gjort?
Vågade ta "steget" även om jag var osäker.

2. Höll du några av dina tidigare nyårslöften?
Har inte haft några löften på senare år.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Johanna & Rikard fick sin lilla Theo, Malin & Tomas fick sin lilla Nova och Linda & Staffan fick sin Ida:)


4.Dog nån som stog dej nära?
Nej. Och det är vi glad över!


5.Vilka länder besökte du?
Fuerteventura som är den näst största ön som tillhör spaninen, kanarieöarna.


6.Är det något du saknar 2007 som du vill ha 2008?
Mer trygghet, kärlek, äventyr och varför inte lite mer spänning:)

7. Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas?
en onsdag i maj som jag inte kommer ihåg datumet på:)
måndag den 8 oktober (jobbig dag)
söndag den 23 december:)


8.Vad var din största framgång 2007?
Anställningen och det fasta jobbet på Midlanda.

9.Största misstaget?
Att inte lita på mig själv


10.Har du vart sjuk eller skadat dej?
Inget speciellt förutom någon släng av förkylning, magsjuka.

11.Bästa köpet?
Min fina lilla bil:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
bilen såklart.


13.Gjorde någonting dej riktigt glad?
Mycket som gjort mig glad under året! Morfar som var hemma och renorerade min lägenhet medan jag var bortrest.

14.Vilka sånger kommer alltid att påminna dej om 2007?
Winnerbäck, Kent, Rihanna och sedan alla "sommarlåtar" som spelas så som markoolios och Frida "hitar" som spelats sönder på alla tillställningar/radio.

15.Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Väldigt ledsen i början av våren. Sedan tog glädjen över och slog all tidigare glädje som funnits. Lyckligare än någonsin! senare mot hösten tog saknaden över trots att glädjen fanns kvar.

16.Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat vara mer öppen och sagt vad jag tycker och trott på mig själv. vara mer självständig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte var så beroende av "någon".

18.Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med familjen och släkten uppe i Skälgården hos farmor.

19.Blev du kär i år?
Japp, jätte jätte kär i världens bästa!!:)

20.Några onenightstands?
Nej nej!!

21.Favorittvprogram?
nä, är inget tv fan och har inga "måste se" program. men desperates hous wifes har ju varit bra!

22.Bästa boken du läste?
Oj, har läst dåligt med böcker under detta år. boken som jag läste på Gotland var nog den bästa. En bok som Katerina Janouch skrivit.

23.Största musikaliska upptäckten?
Nja, inga speciella men kents skiva som släpptes är bra! likaså James Blunts nya skiva!
Annars belv jag väldigt imponerad av Miss Li och hennes band, hur grym som helst:)

24. Något du önskade och fick?
Önskade kärlek, trygghet, vänskap och ett bra liv. och Ja, det tycker jag att jag fick!

25.Något du önskade och inte fick?
Nä, kommer inte på något. Det ska vara en julklapp som önskades och det var en ny morgonrock.

26.Finns det nåt som skulle gjort ditt år bättre?
Nä, det tror jag inte. Kanske om jag vågat tro på min inre känsla tidigare, då hade början av året kännts lättare och bättre.

27.Hur skulle du beskriva din stil 2007?
allt möjligt! Min fritidsstil i form av ridkläder, träningskläder eller myspyskläder hemma.
Finklädd i klänning ibland. Allmänt så används mitt favvo plagg, jeansen. Kjol, shorts och leggings. linne och tunikor. ballerina skor, stövlar.

28.Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var hemma i lägenheten och släkten kom på fika. Invigde min nya fina lilla grill tillsammans med Sophie och Linda och avnjöt super goa grillespett tillsammans med gott vin på kvällen. Ännu senare på kvällen var jag med darling.

29.Vad fick dej att må bra?
kalle, familjen och vännerna!

30.Vilken kändis va du mest sugen på?
hehe, bra fråga;)

31.Vem saknade du?
Saknade Kalle då han var på sin resa. Och längtade efter farmor då hon tillbringade sommaren i sommaren/hösten i stugan.

32.Bästa människorna du träffade?
Kalle, nya arbetskamrater och Jossan som jag lärt känna mer. Och naturligtvis Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback