sovmorgon, promenad, bullbak och Julius!

Lördagen började med sovmorgon trots mitt ansvar som hundägare, fast hunden ville också ha lite sovmorgon tror jag. Han gjorde iaf inget väsen av sig utan sov som en liten gris bland dom stora vita kuddarna som jag har på sängen i vanliga fall. Vi tog oss iaf rejält i kragen efter att vi käkat frukost, sett på skidor och Kalle drog iväg hem till sig för att sedan åka på hockey.

Det blev en promenad ute i underbart väder och solsken uppför backarna mot södra berget.
Blöt i svett när vi kom tillbaka och hunden var med blöt och smutsig.

Fika på Waynes tillsammans med Jossan och Angelica, en tripp ut till birsta city för att göra vårt shoppingbegär tillfreds. Dock utan resultat för min egen del medan tjejerna fyndade rea grejor för 20:- st på monkey.

Blev middag hos Jossan sedan på kvällen, pasta m.lax och räkor:)
Drog igång bullbak gjorde vi med, (jossan är suverän på att baka goda kanelbullar) *mums*

Så lördagkväll blev inte mycket mer än bullar, mjölk och schlager!
Men jäkligt mysigt med trevligt sällskap:)

Nu har vi landat på dagen söndag och jag och Julius är precis hemkommen från Kalle där vi nyss proppat i oss grötfrukost! Väntar på att mamma ska komma nu, för vi ska ut på prmenad i det härliga och underbara vädret!

 image84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback