Mysarhelg!

I julklapp så fick Kalle spa, bio och 3-rätters middag av mig. Så i lördags var det dax för en en riktig slappardag!
Startade med 2 timmar i relaxen på Zanz Spa. Basta, bubbla, dricka juice, äta frukt och skåla i champange:)
Mycket mycket skönt!
Efter spa så följde en lång-fika på "Barista". Efter fika så blev det bio, "Charlie Wilson´s war".
En helt klart sevärd film även om jag kämpade hej vilt genom hela filmen med att hålla mina två små blå öppna!
Vi avrundade dagen och kvällen med en 3-rätters middag på Chats. Svampsoppa, lamm ytterfilé, lakritsbrulle och hembakad nougatkaka. Mycket mycket god mat och väldigt väldigt mätta magar!!
En jätte mysig lördag tillsammans!! (sådan dagar skulle man ha oftare)

Söndag blev det sovmorgon, dok ensammen eftersom kalle drog iväg på skidtävlingar.
Kravlade mig upp och kom iväg till stallet i rätt så hyffsad tid. Kusin Linda var med och följde med ut i skogen på en härlig men kall ridtur. Fick ju friskluft iaf:)
Gjorde mig för och lagade en riktig söndagsmiddag, till och med förrätt:) Men då Kalle åt på annat håll så blev det Sophie som blev middagsgästen. Jag och sophie åkte och hämtade Cosmopolitan och körde inte henne till färsta så att jag kunde trimma lite dressyr:) Vi har ju ett litet "dressyrprojekt" på G!!
Vi får vel se vart vi landar någonstans med detta projekt:)

Idag har jag jobbat igen, eftermiddag till kl.19. Min favoritvecka! Hade tänkt gått och tränat på något pass ikväll, men jag hann aldrig med något. Så nu överväger jag om en solning kanske passar bättre!?:)

näpp, ska plocka lite och fixa o dona....
Lev väl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback