varför!?

Varför får man aldrig låta tankarna vila i fred?
Varför kan man aldrig bara få slappna av och njuta av att man faktiskt är lycklig och mår bra?

Så fort man känner den känslan och man tar ett glädjeskutt så är det precis som om någon påminner en om att man ska vara försiktig och ställa ner bägge fötterna på jorden och hålla sin glädje känsla inom sig.

Det knyter sig i magen och jag mår illa, mina ögon bildas till någon slags flodkanal och mitt huvud håller på att sprängas i miljoner bitar pga. allt tänkande hit och dit. varför??
Snälla, jag ber dig... låt mig bara få vara glad och lycklig, Tack!!

Måndag igen då, dock den 10/12. Vilket är bra för då innebär det av vi närmar oss den 23:e:)
Har jobbat på morgonen, hade sedan körlektion.
Hem och tvättat och stått i. Iväg och tränade tillsammans med Sophie 16.30 nere på jocks på Jossans pass,
body pump! Mycket trevligt och jobbigt:)
Jag och sophie lyxade med lite solning efteråt med *skönt*

Hemma återigen och har fått i mig lite pytt i panna och ägg. Så nu är det bara sluttampen på tvättande som återstår, för sedan så kallar nog sängen tidigt! *så trött*


//Emmelie *låt mig få vara glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback