Snart är det Jul igen...

Inte långt kvar tills självaste julafton nu! Har nästan hunnit förtränga bort julafton, det enda som räknats i mitt huvud de senaste 2 månaderna har varit datumet den 23/12!
Snart är det datumet här, om ca.en timme slår det över och sedan handlar det bara om timmar..
Jag förstår knappt, jag längtar och längtar men nu börjar jag bli allt mer nervös!
Vad har jag att vara nervös över egentligen!?

Hur som helst har den här dagen gått undan i form av städning, tvättning och middag ute på Alnö tillsammans med familjen, morfar o Margahreta, moster, Linda och Joakim.
Trevligt med väldigt god mat och en liten förkänning på julen genom doftande gran, julstämning och julklappsbyte.

Sitter bänkad i soffan hemma i mitt välstädade och mysiga hem nu med ett glas rött i handen aldeles för mig själv i min ensamhet. Rätt skönt. Jag känner ingen julstress. Alla julklappar är nu inköpta och framför allt så känner jag nog mest ro i att han snart är hemma!

Oj, nu smälls det raketer någonstans ute.. kom nu och tänka på att det snart är nyårsafton:)
Jag har köpte en rätt fin klänning, fina skor
(som jag knappast kommer att gå runt i mycket, det är stillasittande skor) och ett jättefint armband:)

Oj, vad det smäller ute... mysigt:)

Nä, undra om man ska bomma igen "burken" nu och smutta vidare på mitt glas innan sängen väntar!
Och nu hoppas jag att det här är sista natten på ett tag som jag sover ensam:)

och nu får jag faktiskt önska alla en riktigt riktigt
                           GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Carro

MEn va kul att du oxå bloggar!!
Antar att du har en kanondag idag, det som du så LÄNGE längtat efter=))
Ha en riktigt bra och skön jul du med.
Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback