Onsdag

Klev upp kl.09.00, prommis i 45 min, dusch,  grötfrukost och sedan till jobbet.
Efter jobbet raka spåret till friskis och där väntade ett skivstångspass.
Och så var den här dagen slut!

Vad skönt det känns sådana här dagar när tiden rinner iväg och man känner sig rätt så effektiv:)

Imorgon Torsdag, blir det nog ungefär samma sak. Upp i tid, prommis, dusch, frukost och sedan jobb.

Sedan har vi kommit till Fredag och då är jag äntligen ledig i hela 3 dagar!
Så på fredag blir det en tur upp till skälgården och till farmor för lite julbak i form av bröd, julgodis och lite annat gott:) Sedan kommer lördag & söndag och då tänker jag lägga beslag på "mära" och njuta av ridturer båda dagarna. Sen får vi se vad som händer och sker:)

Men en sak är säker att när vi kommer till dagen Söndag så är det endast 2 veckor kvar tills
älsklingen kommer hem! Som jag längtar och saknar honom!!
(två veckor är verkligen inte lång tid) spec. om man tänker på att det var 60 dagar sedan vi sågs nu!


"Jag kom att tänka en sak... Vilka fantastiska vänner jag har omkring mig!
Vänner som jag inte trodde stod så nära som dem verkligen gör!
Jag uppskattar er närvaro, glädje, värme och stöd! Ni är bara för gulliga!
Älskar er:) (ni vet vilka ni är, sug åt er)"


                              



Nu ska jag hoppa i säng och försöka få lite härlig sömn!
Sweet dreams....

// Emmelie "det är nära nu"
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback