Effektiv...

...så kan man sammanfatta min söndag!
Klev upp kl.09.00 då klockan ringde. Hoppade i träningskläderna, skalade och åt en madarin samtidigt som jag var på väg ner mot jocks där träning med Jossan väntade.
Tränade effektivt i en timme, skulle sedan äta grötfrukost tillsamamns om det inte hade varit för att min tfn ringde och killen som var intresserad av att kolla på min volvo hörde av sig och vill komma och kika på den kl.12.

Snabbt hem, snabb dusch, på med kläder och hann få i mig kaffe och en macka.
Iväg ut till Midlanda, skrapa rutor och varmköra bilen.
Killen kom och tittade och jag överdriver inte om det endast tog 20 sek. för honom att kika på den.
Det var inte vad han sökte:(

Tillbaka till stan och hemmet igen, bytte om och begav mig till stallet.
En timmes ridtur runt elljusspåret samtidigt som snön föll över oss *härligt*

Väl hemma igen blev det lunch, och målning av garderobsdörrar(nu är det bara dörrknopparna som fattas).
Har diskat undan helgens disk och plockat lite och nu ska jag strax byta om och åka ner till Jossans jobb
för kl.20 ska vi träna igen!:) Efter träningen blir det solning *skönt*

Sedan kan jag nog somna gott ikväll:)

Känns så bra sådana här dagar när man är rätt effektiv och det mesta flyter på!
Känner mig glad och tillfreds och det bästa av allt är att det inte är långt kvar till jul...
endast 14 dagar kvar till dagen innan julafton:) *som jag längtar*


Over and Out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback