Det är bara dagar nu..

nu talar vi om mindre än veckor, alltså endast få dagar kvar!
Kan någon förstå hur mycket jag längtar!?
Jag längtar så mycket att jag snart spricker, men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite nervös också:)

Men jag lovar att det här känns som om det är världens bästa julklapp man kan tänka sig!

Idag har jag varit ledig!!
På schemat stod det körlektion mellan 9.50 - 11.20.
Efter körlektion blev det birsta, stan för julklappsshopping med Jossan.
Gjorde även ett tappert försök att hitta något i klädväg att ha till nyår, dock utan resultat...
fötterna värkte för mycket och det blev hemgång ist.

Hemma har jag skrivit på etiketterna till julklapparna, läst på lite funktionsbeskrivning samt bakat pepparkakor.

Fast nu tror jag nog att sängen kallar snart...
Ska upp och träna med Jossan 6.15 innan jobbet.


Sov gott och dröm söta drömmar:)
// Emmelie " 6 dagar kvar nu:) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback