Lastbil!

Så var det ju det här med C- körkortet då som jag jobbar på att få!
Ärligt talat har jag varit lat med teori pluggandet sista tiden, en uppryckning krävs innan det är dax för skrivning!
Måste erkänna att jag tycker att det är lite krångligt det här med lastbil!

Det roliga i det hela är att jag har fått böra ta körlektioner nu! Jag har kört 2 lektioner denna vecka.
Det gick över min förväntan och jag är rätt nöjd faktiskt!
Jag tycker att det är lite skoj det här med lastbil, en utmaning att klara!:)
    

                                    


Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10263
Sunny Beach kolla det inlägget, 4 aug. Låter som våran resa, nästa läskigt likt.:)

2007-08-04 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback