Philips tur....

Här hemma fortsätter sjukstugan. För en vecka sedan däckade E totalt i hög feber och halsont. I helgen kände vi nog oss risiga hela högen. För min del morgon och kväll. Dagtid helt ok och tur var kanske det;-)
 
Så i söndags blev det Philips tur. Febern har kommit och gått. Vi har sedan i söndags sett på film, , ritat, degat, läst och ja myst i soffan. Så i mellan åt, helt från ingenstans så far han runt som om han aldrig haft feber alls. Knepigt det där med barn för när vi vuxna har 40 grader då är i alla fall jag däckad. Helt otroligt vad dom som kropparna klarar. Trodde kanske att vi skulle vara feberfria idag, men inte. 
 
Nu börjar även Noah att snora och det känns ju lite sådär. E är tillbaka på jobbet och jag känner mig också krya igen. En väldig tur, speciellt om båda barnen tänker vara sjuka. 
 
Just nu sover dom båda. Den ena ute i vagnen och den andra under filt i soffan. Rätt skönt faktiskt. Längtar efter lite frisk luft och avundas Noah en aning. 
 
Hittade en gammal bild på mig och Philip. Och visst sjutton är dom ändå lika varandra. Lika fast ändå inte:-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback