En dag med min stora kille

Som jag längtat efter den här dagen. En dag tillsammans med min stora lilla kille. Bara Philip och mamma. Sist vi hade en sådan dag bara han och jag var i och för sig dagen innan lillebror föddes. Men sedan Noah föddes så har jag längtat efter den här dagen när det känns ok att lämna lillebror för att spendera dagen med bara Philip. 
 
Så idag fick Noah vara hemma med pappa medan jag och Philip gjorde en heldag med bio, shopping av några småssaker till Philip och en riktig mysfika. Att bara få bry sig om Philip och ge honom 100% uppmärksamhet. Gå hand i hand, prata och fundera tillsammans bara han och jag. Det är lyxigt!!
 
 
Vi såg filmen pingvinerna. Avrundade dagen med en riktig mysfika enligt Philip ;-)
 
Min stora fina kille. Helt otroligt att du har blivit så stor, tiden går så snabbt. Du var ju nyss en liten bebis♥
 
 
 
Är så tacksam över att ha fått äran att blir mamma till två helt fantastiska killar. Tänk att Noah också har den bästa storebror som tänkas kan. Älskade ungar!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback