Lugnet!

Fredag och som vanligt innebär fredagar en ledig dag tillsammans med båda barnen. Vi spenderade förmiddagen på öppna förskolan. Vädret är inte på topp riktigt. Kallt och regn i princip hela dagen så inomhus lek på öppnis passade oss ypperligt. 

Efter lunch hann jag med att städa av huset knepigt nog. Vet inte vad som hände. Och sedan kom Teodor och hans mamma och frågade om inte Philip ville följa med hem och leka! Ja gärna sa Philip och även mamman. Det föll liksom ett lugn över hemmet och nu somnade även Noah en sväng till. 

Så här ligger jag nu, i soffan och bara andas i lugn och ro 5 min. Känner mig inte riktigt kry i kroppen så detta känns som välbehövliga 5 min. Strax kommer E hem, Philip ska hämtas hem och sedan blir det fredagsmys!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback