Prioritera!

Försöker att städa, skapa en helg och fredagskänsla här hemma. Dammråttorna virvlar tillsammans med smulorna på golvet. Tvättmaskinen har kört färdigt och blöt tvätt skall hängas. Men just när man gör ett försök till att vara effektiv så är en liten Noah vaken. Hur var det här med att fånga stunderna som ges? Självklart! Släpper allt och gosar med min son. 

Men nu har snart hela dagen innan dagishämtning passerat och jag sitter fortfarande här i soffan. Inte gullandes, inte ammandes utan med min älskade lilla son sovandes. Ledsen, gnyr och vill inte ligga själv utan just precis här... På mamma! Så japp, jag släpper allt ännu en gång. Det är kaos här hemma och kanske får det vara så.... 

Detta är iaf det mysigaste som finns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback