Morgonmys!

Nästan så att jag var lite glad när jag vaknade upp till regn som smattrade mot rutorna i morse. Så mysigt att kliva upp tidigt efter en bra natt med helt ok sömn. Tända ljus och mysa i soffan tillsammans med mina två små killar. Helt underbart och jag ÄLSKAR det. Att Noah åt klockan 22 och sedan sov fram till 03.00 gör att natten absolut inte går att klaga på. Betydligt lättare då att kliva upp runt 6 tiden på morgonen. 
 
 
 
Regnet håller i sig så någon promenad efter vi lämnat Philip idag blev det inte. Istället gick vi hem igen, jag och Noah. Gjorde i ordning en frukostbricka och kröp ned i sängen igen. Så här ligger vi fortfarande. Myser under täcket, lyssnar på regnet och snusar på en sovandes Noah. Så idag får det mer än gärna regna. Jag behövde en sån här dag känner jag. 
 
 
 
Bara en liten stund sedan ska vi nog ta tag i den här dagen också. Veckohandling står på schemat idag. Tänkte försöka städa och fixa lite inför helgens besök också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsie

Gottegrisar!!Kram

2014-09-25 @ 21:59:03
Postat av: Elsie

Gottegrisar!!Kram

2014-09-25 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback