Det går i ett...

Redan tisdag och just nu landar jag i soffan mellan dagens aktiviteter. Jag och Noah har varit på babymassage under förmiddagen. Noah körde en repris från förra veckan och sov sig igenom. Jag fick snällt sitta och titta på medan han sov som en stock. Helt otroligt hur man kan sova så hårt och sova sig igenom stundvis väldigt hög ljudnivå då en efter en av dom små drog igång sina små skrik på slutet. 
 
Nu ska vi snart göra oss redo igen, denna gång tar vi bilen och åker ner till bvc för första läkarbesöket. Jag laddar upp med en kopp kaffe just nu. Ska hinna hänga en tvätt innan också. 
 
Sännande att se vad hur stor han har blivit nu vår lilla kille. Tänk att nästa vecka så fyller han 2 månader. Herregud ad tiden springer fram. Snälla pausa bara lite liiite tack! 
 
 
Det som är kvar av dagen sedan är hämtning av storebror, hem och laga middag och sedan väntar föräldramöte på förskolan. Så det var den här tisdagen det. 
 
Undra om den här lilla killen vill vakna och äta lite innan vi ska ge oss iväg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback