Inte lätt att hitta stunden

Dom stunder som man kan sitta framför datorn är lätträknade. Så även uppdatering här. Hur som hittade jag en liten lucka här och nu, några få minuter samtidigt som jag sörplar i mig kaffekoppen efter lunchen. Det är måndag och en ny vecka väntar. En vecka med lite smått och gott i kalendern. Så jag gissar att dagarna kommer gå undan. Helgen har spenderats med bästa familjen. Blev en hel del hemmafix. Vi tog och gjorde höst utomhus och fick undan alla möbler och sommarsaker. I lördags var det kanelbullens dag så då blev det bullbak på förmiddagen och efter lunch tog jag med mig barnen och åkte iväg för att träffa mamma/mormor som var här i krokarna på ridläger. Härligt att träffa mamma/mormor och samtidigt en ren fröjd att få känna hästlukt och hamna i stallmiljö en stund. Herregud vad jag kan sakna det livet!!
 
 
Den här killen har hjälpt till med både bakning och snickeri i helgen. Världens bästa!
 
I morse var det jag och smågrabbarna igen. Näst sista morgonen som vi kommer till 09.00, från och med onsdag så har 2 månader gått sedan lillebror föddes och Philip få börja gå 22 timmar/veckan. Ingen större förändring mot för nu mer än att lämning är 8.30 istället för 9 som jag lämnat nu. Men jag tippar på att klockan lär hamna framåt 9 i alla fall innan vi är på plats och lämnar. Haha! Inte lätt vissa morgnar ;-) Hämtning kommer från och med onsdag ske tidigare. Så istället för att hämta klockan 15 så blir det 14. Alltså ingen större skillnad. 
 
Nej, nu är Noah vaken och social så bäst att passa på och ge honom 100% uppmärksamhet när möjlighet finns.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback