Noah Eric 2014-12-13

Vilken helg vi har haft. Är alldeles varm ända in i hjärtat! På självaste lucia dagen så hade dop för vår älskade lilla lillebror. Alldeles sådär lagomt och tillsammans med våra allra närmaste. Noah tog hela dagen med ro från morgon till kväll. Vår goa lilla guldklimp ;-)
 
Det var så mysigt att få träffa våra nära som annars är spridda åt olika håll och ibland dröjer det allt för länge tills man ses. Så dessutom nu innan jul då man helst av allt skulle vilja ha alla samlade på samma ställe och man längtar efter varandra lite extra mycket. Så ja, det var en helt perfekt helg och vi kan inte vara annat än nöjda. Det blev en härlig dag och Noah fick så fina presenter så jag vet nog inte hur jag ska kunna tacka åt honom riktigt. 
 
 
Gudmor åt Noah blev mammas kusin Linda och bästa brorsan hällde upp vattnet.
 
 
En alldeles nydöpt Noah Eric.
 
 
 
 
Efter kyrkan bjöds det på middag och fika i församlingshemmet. Jag hade gjort det bekvämt för mig och lejt bort matlagningen, men det bjöds på en riktigt god gulaschsoppa med bröd. Såklart med kaffe, tårta och fika efteråt. 
 
 
 
 
 
Det var tillslut en trött liten kille som slocknade i vagnen. Det är jobbigt att ha dop och kalas hela dagen lång. Mysigt att träffa alla nära och kära men ikväll känner vi oss faktiskt rätt trötta hela familjen tror jag. Storebror hade även feber ikväll. Så nu håller vi tummarna och tårna att det bara är en släng av feber som går över fort. Vi har ingen lust med några sjukdomar nu så här dagarna innan jul. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback