Grabbmys!

Dom stora grabbarna i familjen är på bio i eftermiddag. Jag och lilleman myser hemma. Jag har lite svårt att inte låta bli att pyssla färdigt med vårt vardagsrum projekt. Så jag chansade på att sätta upp gardiner i vardagsrummet för första gången. Har inte känt att det behövts med våra stora fönster. Men visst blev det lite bra, tror jag. Lite mer ombonat och lite mer höst feeling inomhus. 
 
Det fick bli grått så nu är jag även sugen på gråa kuddar till soffan. 
En gardin uppe och nu är det bara en kvar. Tog dock en paus och la mig bredvid världens gosigaste bebis och fastnade här nu. Får fortsätta lite senare kanske;-) 
 


Fick en bild från E innan bion började. Mammas storkille är och ser på pettsson och Findus. 
 



Kommentarer
Postat av: Elsie

Inget fel på den aptiten, vilken kille!

2014-08-19 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback