Första morgonen!

Så var den första morgonen själv tillsammans med mina små killar avklarad. Inga konstigheter alls denna morgon. Vi vaknade i tid alla tre och hann med allt utan större stress. På hemvägen från dagis så kom den första känslan av att nu är jag verkligen mammaledig! Det är nu det börjar :-) Jag ser så fram emot den här tiden och jag älskar varje minut av tiden som råder just nu. 
 
 
 
Morgonmys i sängen. -"Vilken liten näsa lillebror har" tycker Philip. Små öron har han också. 
 
 
Massor av pussar får lillebror också. Han är så go, älskade Philip!
 
Idag är det 14 dagar sedan du kom till oss lilla Noah. 14 dagar gammal och hängt med och lämnat storebror på dagis för första gången. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback