Första måndagen i september!

Ibland går tiden så galet snabbt. Tänk att det redan har hunnit gå ett helt år snart sedan Philip skolades in på dagis. Ett år tillbaka så njöt jag för fullt av mina sista vecka som föräldraledig tillsammans med min son. Så vid den här tidpunkten så var vi på semester hos min farmor i Skåne tillsammans med mamma/mormor. Philip åkte flygplan för första gången och kom igång ordentligt med sitt gående. Det var då det liksom "lossnade" ordentligt för honom under den veckan. Lagomt till förskolestarten som drog igång när vi kom hem igen.
 
 
Idag ett år senare så har vi en vanlig måndag. Philip och jag hade mysig grötfrukost tillsammans här hemma innan det var dagis dags. Första dagen som det känns riktigt kyligt och det kändes bäst att fylla på med både mössa och fingervantar på dagishyllan.
 
Efter läming så tog jag en rejäl promenad. Så himla skönt att ägna en timme åt att vara ute och promenera samtidigt så lyssnar jag på podcast. Egentid deluxe! 
Snart dags för lunch för mig med innan det bär iväg på eftermiddags/kvällsjobb. Solen kikar fram nu och det ser ut att bli en riktigt härlig september måndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: fahler

Vilken otrolig utveckling på bara ett år, tack för att vi får följa den om än mest på avstånd. Tänkte just på er när jag cyklade genom lekparken, ett år går så enormt fort. Kram!

2013-09-02 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback