Motiverad!

Visst är det enkelt att bli motiverad till ett sundare liv så här efter några veckor med semester där alldeles för god mat, dryck och slapphet stått på schemat! Så nu är energin till ett nyttigare liv och mera träning påfyllt till 100%.
Hoppas att denna semester fört med sig en massa mer vitaminer till att vi också från och med nu får vara friska och krya också. En väldigt viktig ingrediens till att kunna lyckas.
 
Så redan ikväll blir det en tur ner till gymmet och planen är att kunna springa på löpbandet. Intervaller kanske vore något att starta med!? En matlista ska också försöka knåpas ihop och jag längtar faktiskt efter att få laga och äta svensk mat igen. Ska försöka hitta lite nya roliga matmål att inspireras av tänkte jag.
 
 
Men nu är det dags att återgå till arbete igen. För visst ja, jag spenderar 12 timmar på jobbet idag. Vardag och verklighet tror jag det kallas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback