Godnatt

Klockan är inte ens 20.30 och vi ligger nerbäddade och redo att somna vilken sekund som helst. Är så fruktansvärt trött!! Vet inte när eller om jag någonsin varit så här trött som jag är just nu. Knepigt det här med tidsomställning. Philip är den av oss tre som är piggast och tagit det hela bäst (som tur är). 
 
Vi har hur som helst spenderat eftermiddagen/kvällen med att besöka familjen Schneider/Khojasteh för att skåda och hälsa Mejas lillebror Max välkommen till världen;-) Så vi köpte med oss mat och åkte dit så fort E kom hem från jobbet. Philip var upp över öronen lycklig över att äntligen få träffa Meja igen!! Bebisen tyckte han var lite spännande och spanade in sin nya kompis ett par vändor mellan varven. Vi frågade var bebisen var och då visste han självklart vem vi pratade om och pekade. Annars så var Meja den stora favoriten. Synd inte kameran togs fram när han fick låna Mejas ena prinsessklänning ett tag;-) Lilla Max var bedårande söt och gjorde inte alls mycket väsen av sig! Så himla liten och jag inser att jag hunnit glömma hur liten Philip verkligen var.
 
 
 
Nu bränner det bakom ögonlocken och hjärnan ropar söööömn!!! Imorgon är det dagis för Philips del och mamman har ett långt arbetspass mellan 12-22. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback