Frukost!

Godmorgon! Kikar in och säger godmorgon. Hos oss startade dagen med väckning av liten kille, frukost, påklädning och sedan dagis. Å visst är det typiskt, när det är helg så är det inga problem att vakna och det blir oftast godmorgon tidigt. Igår redan runt 7 tiden. Idag gruvade jag mig för att väcka honom in i det sista och tillslut fanns inget alternativ om vi skulle komma iväg till förskolan i tid. 
 
 
Nu är jag hemma igen och har precis druckit en smarrig frukost bestående av kvarg, kokosmjölk, mjölk, hallon och pumpafrön.
 
 
För min del står det eftermiddag-/kvällsjobb på schemat. Men innan jobbet tänkte jag hinna med ett träningspass på sats. Ett 30 minuters pass är bokat och jag ser fram emot att att få åka iväg och testa det nya passet som är 30 min ABSolution. Vilket ska innebära tuff coreträning under 30 min. Detta får blir dagens magträning och senare ikväll så ska jag planera ihop ett pass på jobbet. Det lutar åt att det blir ett intervall pass på cykeln:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback