Vinteroverall

För ett tag sedan så vann jag budgivningen av en pop overall på tradera. Men så när overallen kom hem i brevlådan och den testades så insåg jag så smått att den kommer nog bli allt för stor eller rättare sagt för lång. Jag tog mig nog vatten över huvudet när jag tänkte att vår lilla kille skulle kunna växa så i vinter. Det räcker nog med storlek 80 ( iaf om han ska ha pop). Så den vunna overallen i stl.86 lades lika fort ut på tradera igen. I hopp om att den ska passa någon annan i vinter;-) 
 
Dom nya vinteroverallerna på pop finns i från stl.86 och uppåt. Dom mindre storlekarna tycker jag verkade så "klumpiga" och tjocka. Så nu står vi här igen på ruta ett i overallfunderingarna. Har även varit inne på kappahl och klämt och känt på deras overaller. Jag vet ju att kappahl är duktiga på att skicka ut rabatt checkar lite då och då. Så sista dagarna har jag funderat på just kappahl och om det dimper ner en liten 25%:are så får det bli vinteroverall därifrån. Vad tror ni ramlar ner i lådan igår? Om inte rabatt checkar från kappahl! 
 
Så helgen projekt får bli att göra klart det här med vinteroverall medan det finns kvar i storlekar ute i butik.
 
 
polarn och pyret stl.86
 
VS
 
kaxs proxtec 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback