Likheter!?

Vem är han lik egentligen vår son? Beroende på vem man talar med så hör man alltid olika och så är det nog för alla oavsett vad det gäller.

Som förälder tycker jag att det kan vara svårt att se detta själv men nu när Philip börjar bli större så känns det lite extra roligt att börja bläddra bland bilder för att se om man kan ana några likheter.

 




                                                                            +

 




                                                                             =

 

 

Jag tycker nog inte att Philip är någon riktig liten miniatyrkopia av någon av oss. Han har nog helt enkelt fått 50% pappa och 50% mamma. En sak vet jag är att mer perfekt och vaker än så här blir man helt enkelt inte. Min vackra och helt perfekta lilla pojke <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback