Täningsveckan

Hur går det med träningen egentligen? Hur ofta kommer jag iväg och tränar och hur går det med minisats för Philip? Det är svårt med en liten familjemedlem att få tid till träning. Att träna dagtid och kunna lämna Philip på minisats är en väldigt bra förmån som finns på sats. Dock har Philip varit snorig och jag har kännt att jag inte vill lämna honom där då och jag vill heller inte att han ska snora ner alla andra barn. Den här veckan ser jag ut att få en riktigt bra vecka när det gäller träningen. E är inte riktigt pigg och är därför hemma från hockeyn måndag och tisdag. Vilket ger mig tur som kan passa på att träna. Annars är det svårt eftersom det endast är onsdag och torsdag som är givna träningsdagar.
Igår var jag iväg och körde 55 min cykel pulse. I kväll står det 55 min bodypump på schemat och imorgon om Philip är med på noterna så är tanken att jag ska komma iväg dagtid och låta han få vara på minisats medan jag möter upp en annan mamma och kör 30 min spinning/30 min core. Torsdag finns ett 55 min cykel puls pass bokat. Så den här veckan känns helt OK med träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback