FREDAG

Godmorgon! Här har vi varit uppe sedan ett antal timmar... Redan klockan 6 gjorde Philip morgon. Så nu är vi redo att ta tag i dagen som ser ut att bli en riktigt mysig och bra dag! Men först behöver nog lilla Philip få sova en stund. Promenad, lunch och fika tillsammans med Sofia och Linda och deras två små grabbar står på agendan idag. I eftermiddag kommer Amanda hit och umgås med mig och Philip innan det är dags för hockey ikväll och innan dagen är slut så kommer mamma/mormor och pappa/morfar. Så idag ser vi verkligen fram emot dagen;-)
Igår fick mamman njuta av alldeles egen kvalitetstid i en frisörstol. Den bästa presenten på länge och jag tror det var längesedan jag uppskattade egentid på det sättet som jag gjorde igår. Även om jag är en aning skeptisk att gå och klippa/färga hos någon annan än min moster Kicki så måste jag ändå ge tjejen ett klart godkänt för jobbet med håret igår. Jag ville bli ljusare och jag blev ljusare. Jag blev nöjd helt enkelt;-)
Nu ska jag skynda att klä på en trött liten kille och bädda ner honom i vagnen. Sedan går vi ut och skottar undan snön som kommit i väntan på tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Både farmor och Johnny tycker om detta fotot, vilken lycka!

2012-02-19 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback