M.A.M.A

I Sundsvall så passade mamman på att göra ett besök hos moster Kicki på Studio1 för att piffa till håret och få lite höst fint;-) Man kan ju undra om det finns någon mer veligare människa än jag när det gäller håret. Tidigare år när hösten kommer blir jag mörk och när sedan våren anländer så anländer även den blonda tonen i håret och så har jag hållit på i många år nu. Det jobbiga med det är att inte förrän sommaren är slut och det är hög tid att blir mörk igen då har jag uppnått den ljusa nyans jag vill ha. Nu (trodde) hade jag bestämt mig för att vara helt ljus året om. Men har känt under dem 5 veckor det han gå sedan sist håret klipptes att håret kändes så tråkigt. Hela jag kände mig tråkig. Så ännu en gång fick lite färg liva upp barret! Denna gång så behöll vi stora partier av det ljusa och jag känner mig trots färgen fortfarande ljus. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback