Vackraste

Tänk vad många minnen jag har tillsammans med dig min vän. Jag minns det som igår den där dagen den 24 november 2001... Undra vad som hänt dig om inte vi blev ett par då!? När jag efter 3 1/2 fantastiska år släppte dig vidare och lät dig hamna i Julias händer så tvekade jag inte en sekund om att du hamnat rätt. Jag undrar hur många som har sån tur som jag hade då och hittar den perfekta köparen!? Bara det, en historia för sig. När det nu är dags för dig att ta ännu ett steg vidare så ska du veta att att du gett två tjejer på den här jorden fantastiska år och minnen tillsammans med dig. Du var och är speciell och kommer alltid att ha en speciell plats i våra hjärta <3<3<3
Världen vackraste och bästa lilla ponny <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback