Karlavagnen - Född för tidigt

Godmorgon! Idag klev vi upp strax innan klockan slagit 8. En liten kille som verkar rätt så pigg idag, dock fortfarande rätt täppt och snorig. Natten var rätt så snorig och täppt så vi har varit vaken en hel del. Ska erkänna att det inte är en överdrivet pigg mamma. Men det värmer i hjärtat att se lilla sonen piggare <3
Nu myser vi i soffan tillsammans. Mamman med en kopp kaffe och Philip med nappen. Råkade se att det igår talades om barn som är födda för tidigt i karlavagnen på sverigesradio.se. Så just nu lyssnar jag på programmet med väldigt blandade känslor. Otroligt intressant och samtidigt väldigt mycket känslor som berör. En känslosam morgon hos oss med andra ord. Men jag tänker ta mig tålamod och kraft till att lyssna igenom detta för det talas för lite om det och dels för att i den här punkten känner jag igen mig otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback